Hah, ilmeisesti olen. Olin juuri (jopa yhden yön kestäneellä) seurakunnan kerhonohjaajakurssilla. Aika pelottavaa, että nyt kun olen pari tuntia kuunnellut jotain höpötyksiä, minut hyväksyttäisiin vetämään seurakunnan kerhoa pahaa-aavistamattomille pienille.
Eipä sillä, itse asiassa kaverin kanssa vähän suunniteltiin että alettaisiin pitää jonkinasteista ilmaisutaidon kerhoa ala-astelaisille. Onhan tähän hommaan huima pätevyys, minulla valinnaisaineena draamaa ja laulua pystytään säestämään minä pianolla, hän kitaralla. :)
Tuon leirin takia ei ole ollut ollut aikaa mitään tehdä, neulonut olen vain pari riviä. Jospa tuo joskus valmistuisi tuo paita... :)
Huomenna alkaakin isoskoulutus, pitää herätä aikaisin kirkkoon. Ja sitten pitäisi saada uskonnon esitelmää tehtyä, aihevalintana jokin eettinen kysymys ja valitsin homoavioliitot. Jos jollakin on mitään infoa aiheesta niin saa toki kertoa :) Aineistopula melkein iskee, homoudesta löytyisi tietoa mutta kun avioliitto on Suomessa laiton niin siitä kerrotaan netissä yllättävän vähän. Tarvitsisin esimerkiksi tilastoja aiheesta ja kuuluisia puolustajia/vastustajia. Kiltit auttakaa :) <3
Yritän saada seuraavaan postaukseen taas jotain kuvia jostain... Siihen asti saatte kestää ilman. (Olettaen että tätä edes kukaan lukee, ei luultavasti lue.)